04AM1  >  Angličtina M1

Počet hodnotících: 9 / 77
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 77 studentů.
Ukončilo předmět: 64 studentů.
|=================...| 83 %

Čápová Hana Mgr. [ Cvičící ]
Panáčková Zuzana PhDr. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Angličtina s paní Panáčkovou nesplnila moje očekávání. Přišlo mi, že ani paní Panáčkovou učit angličtinu nebaví a radši by učila francouzštinu, což potvrdila větou " Napište si úkol, ale nedávejte mi ho, nemám čas vám ho opravit."
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jsme technická škola, nemůžeme chtít zázraky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemná atmosféra, pohodový předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vcelku smysluplná výuka a je to i celkem zábava, líbí se mi myšlenka probírat jednotlivá témata
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paní Čápová si myslí, že je angličtina nejdůležitější předmět na jaderce. Jediný štěstí je, že Čápová dává na opravný pokus zápočtu stejný test, jako u zápočtu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Upřímně... zbytečné. 2 hodiny týdně vás angličtinu stejně nenaučí a ty slovíčka, co se naučíte, stejně po zápočťáku zapomenete.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • užitečný předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hodiny mi přišly naprosto nepřínosné....více jsem se anglicky naučila koukáním jednoho dne na anime. Tento předmět by měl být naprosto jinak pojatý, například koukání se na filmy a zastavování u překladu nebo zajímavostí děje, překlady písní a vůbec anglický cit pro jazyk by se měly velmi uvažovat
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pro studenta bez většího základu angličtiny je to hodina utrpení s učebnicí bez slovníku. Ale pro někoho kdo 2-3 roky aj měl to je dávačka.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [9] 2.56
1 : |====................| 22 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |====................| 22 % [2] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |==..................| 11 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [3] ano
3 : |===========.........| 55 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká