11ANEL  >  Analogová elektronika

Počet hodnotících: 1 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 4 studentů.
Ukončilo předmět: 1 studentů.
|=====...............| 25 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
  • Přesně takové předměty dělají jaderku jaderkou - jde se k jádru problému, na nízkou úroveň, dopodrobna. Doporučuji též zájemcům z jiných kateder. (O dva řády lepší než přednáška ing. Pavla (KFE) Základy elektroniky , která je pro druháky krutá a pro prváky úplně nesmyslná. (Ale na to jsou lidi z KFE příliš ješitní, aby nechali zrovna elektroniku přednášet někoho z KIPLu.) ) Jedná se o přednášku i cvičení zároveň; oboustrannou komunikaci v úzkém kruhu. Výklad je přehledný a systematický. Důležité je umět klást otázky, pokud něčemu nerozumíte.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká