11UVOD  >  Úvod do zaměření

Počet hodnotících: 18 / 96
Procento hodnotících: 18 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 96 studentů.
Ukončilo předmět: 82 studentů.
|=================...| 85 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
  • Předmět splnil pravý opak než měl. Na konci jsem byl přesvědčený, které obory nechci studovat, což se dá chápat také jako úspěch. Nechápu proč katedra fyziky s obory FTTF a EJCF neměla také přednášku a tvrdit, že KF má dost předmětů na základním studiu, tak si studenty může nalákat tam, mi přijde být hloupé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět za účast.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky zástupců jednotlivých kateder obsahující prezentaci dané katedry a nabízených oboru obohacené nějakou přednáškou z oboru. Vhodné pro všechny studenty základního cyklu, kteří se rozhodují o volbě zaměření.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • úroveň prednášok závisela od aktuálnej katedry, najviac zaujímavá ale bola možnosť exkurzie na gama nôž či reaktor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimave nahlednuti do toho, cim se jednotlive katedry zabyvaji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé přednášky z různých oborů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Záleželo hodně na přednášejících, ale obzvlášť přednášky z KDAIZ, reaktorů a KMAT patřily mezi velmi kvalitní
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • další předmět podobného typu jako PSEM, ted už krapet pravda aktuálnější, kredity zadarmo zajímavé přednášky z různých fyzikálních oborů o jejich činnosti, podáno citlivou nenáročnou formou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobré představení jednotlivých kateder a zaměření
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dost podstatná záležitost pro nerozhodnuté studenty. Ani to není předmět jako takový, shrnul bych to však slovy: ,,Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají." Na to se dá odpovědět jen útokem, a sice ztečí jednotlivých kateder, o které máte zájem. Moc bych nedal na obrázky v prezentacích a potírání obličejové oblasti v okolí úst včelím produktem na tři, jež provádí náhončí z jednotlivých kateder.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jednotlivé katedry se vás snaží zaujmout a vysvětlit vám, proč zrovna v budoucnu volit je. Jinak samozřejmě - tento předmět = kredity zadarmo :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kredity za docházku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Lidi to stejně neposlouchají.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pokračování kreditů zadarmo. Některé přednášky stejné jako v probl. sem. , některé docela zajímavé jiné udělaly lehký přehled o oboru. Docela se hodí když člověk stále tápe, kam jít.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • samé fyzikální zaměření atd, žádné z KM, chyba
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Sem tam zajímavé téma. Jinak nuda jak dědek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Někdy byla přednáška velice zajímavá a jindy byl člověk rád že sebou má něco na čtení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [18] 1.78
1 : |==========..........| 50 % [9] 1 (výborně)
2 : |====................| 22 % [4] 2
3 : |=====...............| 27 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [17] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká