18OOP  >  Objektově orientované programování

Počet hodnotících: 9 / 37
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 37 studentů.
Ukončilo předmět: 33 studentů.
|==================..| 89 %

Petříčková Zuzana Mgr. [ Cvičící ]
Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • forma prezentací studentů mi připadá spíše jako styl výuky na VŠE, ne na FJFI na áčkovém zaměření SIMI. neměl pro mě žádný přínos, do povinných předmětů vůbec nezapadá. považoval jsem ho jen za nutné zlo. naštěstí bude z povinných brzy vyřazen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Forma semináře byla celkem zajímavá, některá témata (a jejich zpracování) však nemají šanci získat pozornost všech studentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na předmětu se člověk možná občas dozví něco nového, ale jinak je úplně k ničemu. Možná by neměl mít formu studentských prezentací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nenáročný předmět. Stačilo udělat prezentaci a zápočet bylo možno získat už v polovině listopadu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět v podobě studentských referátů o všem možném většinou dost špatné úrovně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takto vedený předmět je naprosto zbytečný a nemá co dělat v povinných předmětech, všichni si tam můžou dělat co chtějí a tím ani ti, kteří prezentují, nemají motivaci se příliš připravovat, protože vědí, že je stejně nikdo poslouchat nebude. Navíc výklad vedený čistě studenty mi přijde nesmyslný. Nastudovat si téma kterému nerozumíte a přednášet o něm smysluplně 30 minut je docela těžké... ale nakonec zápočet stejně dostane každý. studenti by mohli dělat úvod do kapitoly a pak o zbytku může mluvit kantor, aby to mělo nějakou úroveň. A chtělo by to na konci zápočtovou práci z probraných témat, jinak stejně nikdo pozor dávat nebude a jen si to tam odsedí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, jiné než ostatní předměty, řekl bych i přínosné. Ovšem často nudné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechápu proč je předmět povinný, nemá to dle mého názoru smysl. Jde o seznámení s různými technologiemi, ale vlastně se v něm nic konkrétního nenaučíme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet nema s OOP mnoho spolecneho, je to jen seminar kde se stridaji prezentace studentu na vselijaka temata, kvalita prispevku pak casto odpovida kreditove dotaci...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [9] 3.78
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==..................| 11 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |====................| 22 % [2] 4
5 : |=======.............| 33 % [3] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |====................| 22 % [2] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 77 % [7] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká