18ZNEK  >  Znalostní ekonomika

Počet hodnotících: 3 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 15 studentů.
Ukončilo předmět: 13 studentů.
|=================...| 86 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
  • Jedná se o předmět, který by podle mě v učebních plánech neměl vůbec být zařazen. Z oblasti ekonomii by šlo pro studenty SOFE nalézt jistě vhodnější předměty. Především mi vadí nízký informační přínos, většina vyučovaných věcí je obecně známá. Přišlo mi to jako takové povídání o ničem, žádná exaktnost a mnoho závěrů prezentovaných jako fakta byla hodně diskutabilní. Celkově si myslím, že studium toho, jak je studovat přínosné pro ekonomiku není příliš zajímavé a raději bych ho přenechal jiným fakultám než-li FJFI.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chybi podstata predmetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan doc. Šrédl je vskutku zábavný člověk, nicméně tento předmět pro mě byl ztrátou času. Nevím, k čemu je pro programátora užitečný povrchní náhled do znalostní ekonomie
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [3] 3.67
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |=======.............| 33 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=======.............| 33 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká