Liška Tomáš Ing. Ph.D. :: [18WEB] Prostředí webu, programovací a popisné jazyky

Další předměty
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18WEB] Prostředí webu, programovací a popisné jazyky
[818WEB] Prostředí WEBu, programovací a popisné jazyky
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 66 %
|=============.......|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Snaží se pojmout výuku netradičně a povzbudit studenty k přemýšlení. Nezahlcuje zbytečnými informacemi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadhled, obecný přehled a zkušenosti z komerční sféry. Více takových.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obrovské zkušenosti, nadšení pro učení, styl výkladu
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Příliš často sklouzává k tématům, jež s výukou vůbec nesouvisí. Především pak mluví velmi často o sobě a o svých životních úspěších, což může být zajímavé napoprvé, ale ne když se to opakuje na všech hodinách. Většinou pak trvá aspoň hodinu, než se vrátíme k tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Věřím, že někomu pan Liška nemusí být úplně sympatický, ale já jsem s ním rozhodně neměl problém
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V termínech... tvrdit, že jsme se na něčem dohodli, aniž by o tom někdo věděl není zrovna fér. Ač to bylo způsobeno asi tím, že se s námi dohodnout zapomněl a počítal s tím, že se již tak stalo.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké