Kulhánek Petr Prof.RNDr. CSc. :: [02TPLA1] Teorie plazmatu 1

Další předměty
[02TPLA1] Teorie plazmatu 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky jsou podány srozumitelnou formou a zároveň zábavné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Vlastní zápisky, knížka Úvod do teorie plazmatu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na naučení postačují zápisky z přednášek, které lze doplnit z Úvodu do teorie plazmatu, nakl. Aldebaran
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastní poznámky a pro zajímavost knížka od přednášejícího
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Prednášajúci sa dokáže vcítiť do pocitu študenta, ktorý má v hlave chaos a preto formuluje myšlienky jasne a zrozumiteľne. Taktiež okrem rigorózneho odvodzovania uvádza množstvo jednoduchých myšlienkových príkladov na pochopenie. Oceňujem tiež zmysel pre humor a osobný prístup. Proste vynikajúci pedagóg.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu zodpovídat dotazy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Rozhodně nešetřit zajímavostmi, které se týkají fyziky plazmatu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |====================| 100 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké