Merunka Vojtěch Doc.Ing. Ph.D. :: [18SWI] Softwarové inženýrství

Další předměty
[18SWI] Softwarové inženýrství
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 2 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Až na závěrečné zakecávání s jedním studentem mimo téma, kde nebylo řečeno, kdy už je konec přednášky a kdy už se jen vybavuje. Nic proti tomu, ale mohl jsem se třeba hodinu daný den věnovat jiným věcem (práci).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • správnej člověk
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Videotutorialy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Snad jen trošku pomaleji vysvětlovat Smalltalk.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipné komentáře k tématu i mimo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Prezentaci dát k dispozici předem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Dobré. Snad až jen na to, že některým bylo umožněno dělat projekt v něčem jiném než smalltalku. Všichni by měli mít stejné podmínky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké