Seifert Radek :: [01ASTE] Asistivní technologie

Další předměty
[01ASTE] Asistivní technologie
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 9 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 44 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Všechno
    Studijní průměr: neuveden
  • naprosto vyrovnaný se ztrátou zraku, skoro jsem až měl pocit, že "ho má jinak než očima", nechal nás přemýšlet nad nejrůznějšími zábranami, které před člověka klade postižení zraku, a to nejen ve světě počítačů, i nad tím, jak nejrůznější asistivní technologie sice dokáží postiženému pomoct, ale jen v určitých situacích, že mají i své "stinné stránky" dané nikoliv technologickou nedokonalostí, ale samou podstatou problému (screenreader je příjemná pomůcka, ale spodoba znělosti ho dokonale zmate, apod)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odbornost a nefalšovaný zájem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Možná by stálo za to, aby cvičení bylo více než jedno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení bylo super. Měl by si to zkusit každý, kdo si myslí, že umí s počítačem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkusit se pohybovat po webových stránkách (které znám zcela dobře) jen pomocí zvukového výstupu screenreaderu je značná výzva -- dostat se na stránky, ve kterých nevím, co kde je, je chybějící zrak velkou ztrátou. Kladu si jednu otázku: jaké je to neslyšet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké