Votrubová Jana MUDr. CSc. :: [16KPR] Klinická propedeutika

Další předměty
[16KPR] Klinická propedeutika
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky byly celkem asi 4, probírala se zajímavá látka, nicméně přednášena byla dost nepříjemným způsobem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obsah přednášek byl zajímavý, jen paní doktorka působila nepříjemně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Přednášky, které nám doktorka Votrubová poskytla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z poznámek z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Test na kroužkování a,b,c,d, nebyl nijak obtížný když si to člověk večer před testem přečetl...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • test byl na úrovni střední školy, ale nestěžuju si
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Rozumí danému oboru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výborně přednášela
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Vyučuje, jako by mluvila na pátou třídu, která se jí jenom snaží rušit výuku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ale chovala se k nám jako prvňákům, nesměli jsme se kouknout na telefon ani se otočit na souseda...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5