Sekničková Jana Mgr. Ph.D. :: [18AEK] Aplikovaná ekonometrie a teorie časových řad

Další předměty
[18AEK] Aplikovaná ekonometrie a teorie časových řad
[18PST] Pravděpodobnost a statistika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 27
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Kvalitní přednášky. Vše jsem pochopil již na nich a doma jsem měl o učení méně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyplatí se navštěvovat, plně pokryjí požadované vědomosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stará látka je zopakována a nová dobře vysvětlena. Vše je z přednášek pochopitelné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Schopnost prakticky ukázat využití ekonometrie a teorie časových řad. Ochotu podrobněji vyjasnit nejasné kroky v cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu a ochotu vyjít vstříc (i přes osobní komplikace)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zodpovídání dotazů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí dobře vysvětlovat, hodiny má dobře připravené a studentům je vždy nápomocna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nic takového nenalézám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu pomalejší výklad, často je těžké v GRETLu klikat společně. Možná by pomohlo vytvoření dodatečného materiálu pro některé testy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám výhrady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Ze svých poznámek z přednášek. Částečně z poznámek z přednášek z ekonometrie v bakalářském studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky (zápisky), zápisky z předmětu 18EKONS
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z ničeho.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky a vypracované otázky z webu vyučující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Zkoužku lze získat i za velmi dobře vypracované zápočtové příklady, což velmi oceňuji. Pokud vám tato možnost o pár bodů uteče, je zkoužka pohodová. Doporučuji si jen zopakovat ekonometriii, popř. trochu statistiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Super.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Známka získána v rámci zápočtových písemek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Při zkoušce se odpovídá na vylosované otázky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Při zápočtových testech dává možnost pracovat s vlastníma poznámkama, člověk se tak nemusí učit vzorce nazpaměť, stačí pochopit podstatu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost vysvětlit danou problematiku i několika různými způsoby. Výborné názorné příklady z praxe. I přes osobní komplikace s těhotenstvím vyšla vstříct všem studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu a ochotu vyjít vstříc (i přes osobní komplikace)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zopakování teorie ekonometrie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí dobře vysvětlovat, hodiny má dobře připravené a studentům je vždy nápomocna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lehkost přednášení a cvičení. Výklad podává jako někomu, kdo se to učí a nejen si přišel poslechnout spojené vzorečky a termíny spojené spojkami a předložkami.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Neměnit se :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám výhrady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [2] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké