Korbel Jan Ing. :: [02KF] Kvantová fyzika

Další předměty
[02KF] Kvantová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 24
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Byl moc hodný a vstřícný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi milý a ochotný přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bylo fajn, že jsme si mohla projít příklady doma a na cvičení jsme věděli o čem se mluví
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pěkné vysvětlení příkladů, milý přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha vysvětlení látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • V ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V zápisu na tabuli. Občas o něčem mluví a pak napíše nějaký vzorec na tabuli, ale nenapíše, čemu se to rovná. Je to, jako kdyby mluvil v klasické fyzice třeba o rychlosti, ale místo v=s/t napsal jenom s/t. Takže je potom na tabuli docela chaos, vzhledem k tomu, že v kvantovce jsou trochu složitější vzorce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké