Havlíček Miloslav Prof.Ing. DrSc. :: [01FA1] Funkcionální analýza 1

Další předměty
[01FA1] Funkcionální analýza 1
[01FA3] Funkcionální analýza 3
[01VPFA] Vybrané partie z funkcionální analýzy
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 12
Procento hodnotících: 58 %
|============........|
Celkové hodnocení [10]
1 : |================....| 80 % [8]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |==============......| 71 % [5]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Dají dobrý přehled, co se bere a člověk pozná, co je v které kapitole důležité.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Co se týče samotného přednesu, byl skvělý až na neustálé poznámky o blbosti studentů. Co se týče náplně, přednáškám asi nic nechybělo, ale ani nepřebývalo - například nebyly zmíněny žádné konkrétní aplikace, a to ani v souvislosti s kvantovou mechanikou, pro kterou, pokud jsem to dobře pochopil, je tento předmět hlavně určen. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné, výkladu se dalo porozumět, tudíž byly přínosem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • poznámky, modrá smrt
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky, Lineární operátory v kvantové fyzice
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Modrá smrt. Zápisky jsem si moc na přednáškách nedělal (ani jsem na ně ke konci semestru nechodil), což byla velká chyba a chtěl bych před tím varovat případnou mladší generaci. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Pan profesor pouští hrůzu, ale jinak je hodný. Nicméně v žádném případě by si student neměl dovolit pokoušet štěstí a chodit na zkoušky nepřipraven. Následky bývají katastrofální - bál jsem se, že poletíme všichni ;)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FA1 mi dopadla nejhůř za celé dosavadní studium, takže asi nebudu zrovna objektivní. Požadavky byly určitě férové - prof. Havlíček chtěl jen to, co sám odpřednášel, což většinou byly základní pojmy, u kterých vyžadoval dobrou znalost. Průběh ale byl dost nepříjemný - některé poznámky (třeba tu o východních matematicích) jste si mohl odpustit, protože byly osobní. Jinak to docela šlo, obzvlášť potěší možnost si vylepšit známku s tím, že dostanu "nezrušitelnou" o stupeň horší. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Zdůrazňuje důležité důsledky a tvrzení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vypíchl vše důležité, věci, které pak chtěl u zkoušky, rozebral na přednášce do nejmenšího detailu. Dobrý přednes. Podával dost abstraktní látku jednoduše. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost, přiměřené tempo, hlasitost, průpovídky a nadávání na studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • precizně vedené přednášky, vysvětlování látky při výkladu, ne pouze přepisování vět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Občas se zamotá do důkazu, ale kdo ne, že... ale bylo by lepší ho hned po zapsání nesmazat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Často mazal tabuli dříve, než jsme si to vůbec mohli opsat, a dokonce dříve, než napsal celý výraz nebo větu. To bylo dost nepříjemné. Nabádal nás k dotazům, ale nebyl zrovna příjemný, když se někdo ptal - poznámky typu "za aktivitu budete potrestán" mi nepřišly nijak motivující. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |========............| 42 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |========............| 42 % [3] 50%-75%
4 : |===.................| 14 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.29
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5