Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. :: [01ALG] Algebra

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 12
Procento hodnotících: 66 %
|=============.......|
Celkové hodnocení [16]
1 : |===============.....| 75 % [12]  
2 : |====................| 18 % [3]  
3 : |=...................| 6 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |==========..........| 50 % [4]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |==..................| 12 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.62

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • přednášky jsou přátelské a v klidném tempu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsou fajn, i když občas nudné; nejsou zcela esenciální ke zkoušce - látky je hodně a do zkouškového to člověk zapomene
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bohužel se mi nepodařilo zůstat ani jednu celou přednášku vzhůru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byly přínosem, jelikož byly srozumitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta, wikipedie, skripta docenta Mareše (ta vznikající)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta, poznámky, nově vznikající skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky, Wiki.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • celá zkouška závisí na jednom zadaném tématu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • objektivní zkouška, jeden z mála předmětů pro Ačkovou matiku, kde člověku na A stačí to, co se dělalo na přednášce :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • průběh standartní, obsahově je algebra náročná. zkoušející je objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jedna z těch příjemnějších zkoušek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vcelku pohodová, a to i když člověk dostal téma, které se neučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zatím jedna z nejrychlejších zkoušek, jedna hlavní otázka k vypracování a pak se šťourá někde jinde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkem příjemná zkouška.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • přednáší v dostatečně pomalém tempu, aby si studenti stihli vše rozmyslet, snaží se hodně vysvětlovat a ilustrovat na příkladech,
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přehled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • výklad doplněný příklady
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Detailnost, srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je nad věcí a ilustruje danou věc na mnoha příkladech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost výkladu, rozumné tempo, dobrá hlasitost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalosti v oboru, ví o čem mluví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • jednou za čas udělat místo přednášky cviko pro lepší pochopení a "osahání si" příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nechat někoho přepsat skripta do TeXu aby se daly číst.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zavést cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas některé zřejmé věci rozebírá zbytečně moc, zato některé ne tak zřejmé jen nakousne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |============........| 62 % [5] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 37 % [3] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.62
1 : |==========..........| 50 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 37 % [3] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5