Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. :: [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2

Další předměty
[12AF] Atomová fyzika
[12BPIF1] Bakalářská práce 1
[12BFY3] Fyzika 3
[12NF] Nanofyzika
[12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2
[12VPF] Vybrané partie z fyziky
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 6 / 26
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |=============.......| 66 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |=============.......| 66 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • u předmětu tohoto typu jsou přednášky asi zbytečné - vše podstatné se stejně řekne a vyzkouší na cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K úspěšnému absolvování není účast na přednáškách nutná, vše nutné se člověk doz¨ví na cvičení. Přednášku brát spíše jako doplňkovou záležitost. Všechny přednášky jsou dostupné na webu přednášejícícho.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Praktické ukázky a příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • praktické ukázky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení mnohem lepší než přednášky a veskrze pokrývali všechno, co jsme potřebovali znát. Maple je pro Jaderňáky naprosto nezbytný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=============.......| 66 % [4] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké