Kobylka Dušan Ing. Ph.D. :: [17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1

Další předměty
[17BPJR1] Bakalářská práce 1
[17BPJZ1] Bakalářská práce 1
[17SIPS] Simulace provozních stavů JE
[17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THNJ4] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 4
[17EZE] Základy energetiky a zdroje energie
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 1 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |====================| 100 % [1]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 5.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |====================| 100 % [1]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 5.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Ochotu poskytnout konzultace.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Nechává studenty, aby počítali příklady sami, i když látku sotva slyšeli, takže jen zběsile listují sešity, aby něco našli. Na tabuli napíše maximálně tak nějaký výsledek, ale postup to ne, to je přece jasné. V zápočtové písemce dává nemožně složité příklady, které jsme na přednáškách vůbec nedělali. Navíc nemá žádná skripta, takže se na ně nedá ani nijak dobře připravit. Vlhký vzduch, což je jeden z příkladů v zápočtovce, jsme dělali jen na poslední poslední přednášce a spočítali jsme jen příklad, kde jsem výsledek jednoduše našli v diagramu. Plus zápis na tabuli, kdy od sebe rozeznat jednotlivá písmena je vážně výzva. Takže ne, opravdu si nemyslím, že je to dobrý přednášející.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5