John Jan Prof.Ing. CSc. :: [15JCH2N] Jaderná chemie 2

Další předměty
[15BPCH2] Bakalářská práce 2
[15DPCH1] Diplomová práce 1
[15CHRP] Chemie radioaktivních prvků
[15JCH2N] Jaderná chemie 2
[15SEPM] Praktikum ze separačních metod
[15RATEC] Praktikum z radiochemické techniky
[15SMJ1] Separační metody v jaderné chemii 1
[15VUCH1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 7 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • naozaj dobre zvládnuté prednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavé, poučné, rozhodně ne nudné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • poznámky z prednášok, Majer
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní poznámky, učebnice Vladimíra Majera - Základy jaderné chemie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • čas na přípravu byl dostatečný, náročnost odpovídající probírané látce, na zkoušku se dalo připravit z dostupných materiálů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tri otázky z troch odprednášaných častí učiva. Keď pán prof. videl že tomu rozumiem tak ma nijako netrápil. Skúška bola v pohode
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Hluboké teoretické, ale i praktické znalosti učiva,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalosti, spravodlivý prístup, ústretovosť
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • občas by bolo možno lepšie trošku pomalšie rozprávať, ale nakoniec som stihol zapísať všetko, v najhoršom je všetko v Majerovi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5