Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02KIK] Kvantová informace a komunikace
[02SFHIC] Statistická fyzika v jaderných srážkách
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 3 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Lepší by asi bylo udělat pár věcí pečlivě než všechny napůl. (Nemluvím o vynechávání témat, osnova přednášky je podle mě velmi dobrá, spíše o tom, že když se o něčem mluví, udělat odvození nějakých základních vztahů a nějaké pokročilé třeba napsat s tím, že to odvození si někde můžeme dohledat. (Což totiž stejně bývá potřeba, když se to odvození udělá napůl.)) Pokud už se udělají napůl, alespoň zmínit, ze které literatury jsou načerpané. Mnoho odvození, které se na tabuli děly, jsem v doporučené literatuře stěží našel, nebo našel udělané úplně jinak.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • torzo mých poznámek, Balian, v podstatě jakákoli kniha, kterou jsem dokázal vygooglit a ve které bylo něco k Fermionovému nebo Bosonovému plynu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Po tom, jak jsem se trápil s tím, abych byl na zkoušku důkladně připraven, jsem měl dojem, že jsem skončil zatracené rychle. Přesto mi ale příprava na otázku dala zabrat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Trpělivost se studenty, kteří jsou schopni neúnavně plácat blbosti. Snahu zinteraktivnit přednášku diskusí se studenty. Uvádění příkladů a různých krátkých odboček, které přednášku udělaly mnohem více zajímavou. (Vytáhnutí prastaré německé publikace a zkoumání grafu v ní, puštění videa...)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Nenechat úvodní diskusi k látce, aby zabrala většinu hodiny a pak všechno dohánět tím, že se začnou přeskakovat podstatné části odvození vzorců.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5