Koubek Ivo Ing. :: [18MIK1] Mikroekonomie 1

Další předměty
[18MIK1] Mikroekonomie 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 20
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |=============.......| 66 % [6]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |==..................| 11 % [1]  
4 : |==..................| 11 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • často moje neschopnost udržet pozornost
    Studijní průměr: neuveden
  • Dali mi to, co jsem potřeboval ke splnění zkoušky, byly opravdu poutavé, vysvětlování probírané látky na atraktivních příkladech, které se dali dobře zapamatovat
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Na hodinách látku předvádí na těžších příkladech než dává do písemek. Uvádí celý postup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost cvičení odpovídala náročnosti zisku zápočtu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Starost o to, aby každý pochopil probíranou látku
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Čitelnost zápisu. Více příkladů. Příklady po menším postupu v látce.
    Studijní průměr: neuveden
  • možná by stálo za to, udělat více cvičení, aby si člověk osvojil daný předmět v praxi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve srozumitelnosti zápisu
    Studijní průměr: neuveden
  • Více počítání praktických příkladů(ze zápočtových testů)
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a jine zdroje v internetu
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a vlastní zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Z materiálu z internetu a přednášejícího skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky,
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • člověk si vylosoval otázku, takže zde trochu hrála roli náhoda, protože samozřejmě nejde udělat všechny otázky stejně těžké. Občas to u některých bylo dost o náhodě. Bylo velmi dobré, že člověk od začátku věděl seznam otázek a mohl odtušit, co ho čeká a připravit se na to dřív.
    Studijní průměr: neuveden
  • zkousejici byl objektivni, pri zkousce pomahal
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušející známkuje velice mírně a v případě mezer v látce je schopen látku znovu zrychleně vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška nebyla příliš náročná, hodnocení bylo mírné a zkoušející objektivní. Byl jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dostali jsme odpovídající čas na potítku, kdy se dalo stihnout si vše dobře promyslet, a samotná zkouška byla hodně podobná např. maturitě, kdy jsme nejprve začali sami povídat na dané téma a pak, když měl zkoušející nějaké otázky, tak jsme odpovídali na ně
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Neustále se ujišťuje, že všichni látku chápou. Látku doprovází skvělými přirovnáními ze života.
    Studijní průměr: neuveden
  • vyrovnaný přístup, možnost dalších termínů, skripta, kde člověk vše potřebné našel.
    Studijní průměr: neuveden
  • Starost o to, aby každý pochopil danou látku.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Čitelnost zápisu na tabuli. Nesrozumitelnost látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas to bylo trochu zmatené a člověk se v dané látce lehce ztratil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Věnovat více času praktickému počítání
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • cvičení splývala s přednáškou a vyhovovalo mi to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející nerozlišoval často přednášku od cvičení a byly především přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení prakticky neprobíhalo podle rozvrhu, pan Koubek jel podle sylabu a vždy když potřeboval, tak něco spočítal
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.50
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |===========.........| 57 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 85 % [6] Odpovídající
4 : |===.................| 14 % [1] Příliš vysoké