Majerová Dana Mgr. Ph.D. :: [818LI1] Lineární algebra 1

Další předměty
[818BPSE1] Bakalářská práce 1
[818DB1] Databáze 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[818LI1] Lineární algebra 1
[818MTL] Programování v MATLABU
[818TV1] Tělesná výchova 1
[818TV3] Tělesná výchova 3
[818INT1] Tvorba internetových aplikací 1
[818TVS1] Týmový vývoj softwaru 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 9 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 44 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Přednášky byly pochopitelné a látka po následném studiu doma mohla být rychle pochopena, díky postupům uvedených v hodinách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas byla přednáška složitější. To se však od Vysoké školy dá očekávat. Předmět odpovídá svojí obtížností, mojim představám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou zajímavé a dobře podané, vše je srozumitelně vysvětleno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • stejné jako přednášející
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu vysvětlit zádrhely a chytáky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Spočítat s námi více příkladů. Výklad teorie zabíral příliš mnoho času - jak už jsem psal, dalo by se to vyřešit promítáním teoretické látky projektorem.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Oceňuji správné postupy při vyučování, dostatečný čas strávený na látce a přesto svižný postup co se kapitol týče. Dále schovívavost pro individuální řešení a dostatečný prostor pro rozvoj matematických a logických schopností studentů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochota, vstřícnost, příjemné vystupování. Jako jedna z mála vyučujících dodávala velké množství informací o přednáškách a cvičeních na web (moodle), takže studenti byli pořád informovaní a měli k dispozici i materiály navíc. Snaha vysvětlit probíranou látku lidštějším způsobem, ne jen stylem á la definice, věta, poznámka a jedeme dál bez jakéhokoliv výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Důkladnost výkladu, schopnost vysvětlit abstraktní pojmy i lidem kterým takováto míra abstrakce dělá problém, zmiňování zajímavostí, ochota učit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Otevřenost k nejasnostem, jednání se studenty
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Ocenil bych, kdyby se více využívalo projektoru, který je v přednáškové místnosti k dispozici a promítané materiály pak dát na web. Občas jsem nestíhal rychle opisovat věci z tabule, takže jsem trochu tápal v okamžitém chápání látky. Když se promítalo, tak jsem si to mohl všechno v klidu pořádně přečíst, mohl jsem zároveň vnímat i výklad a hned jsem všechno pochopil.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké