00MAM1  >  Matematické minimum 1

Počet hodnotících: 14 / 103
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 103 studentů.
Ukončilo předmět: 98 studentů.
|===================.| 95 %



N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Bez matematického aparátu, který je zde dobře vysvětlen, se pak těžko něco odvozuje, počítá.
    studijní průměr: neuveden
  • MAM aneb rychlokurz vysokoškolské matiky. Je to dobrá věc, osobně bych ale šel mnohem dál. Udělal bych z MAMka regulérní předmět, který by měl přednášky po celý semestr (probrat by se mohlo víc věcí a hlavně pomaleji) klidně i s cvičeními, kde by se ta rychle nahozená matika ukázala pořádně na konkrétních příkladech. Jako cvičící by mohli fungovat současní absolutně nevyužívaní tutoři, myslím že v téhle formě by prvákům pomohli víc.
    studijní průměr: neuveden
  • Pan doktor Břeň ukazuje složitost matematického aparátu pro fyziku. Tento předmět velice doporučuju, i když by mohl někoho hned ze začátku odradit, protože látka je velmi složitá. Přednášky Břeně jsou vynikající, na konci každé přednášky byl bouřlivý potlesk. Zápočet za účast.
    studijní průměr: neuveden
  • Pro čerstvého vysokoškoláka srozumitelně vysvětlený úvod do neznámého světa vyšší matematiky. I když člověk nepochytí všechny myšlenky, tak to stěžejní v něm zůstane a odchází s dobrým pocitem.
    studijní průměr: neuveden
  • Pro obyčejného středoškoláka výborný "zastrašovací" a motivující předmět, který určitě každému dokázal rozšířil obzory, protože spousta lidí se s takovými příklady nesetkala.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět stál za to, byl to "mazec", ale spoustu probraných věcí jsme ještě nepoužili.
    studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně se vyplatí zapsat. Měl jsem jen fyzikální část, která byla sice v některých partiích psycho, ale v druhém semestru to konečně člověku začne dávat smysl a je jednodušší to pochopit.
    studijní průměr: neuveden
  • Skvělé přenášky!
    studijní průměr: neuveden
  • Stručný úvod do matematického aparátu potřebného pro výuku fysiky. V podání doktora Břeně doslova zážitek.
    studijní průměr: neuveden
  • V první půli matematický aparát fyziky prvních dvou semestrů - diferenciální počet, diferenciální rovnice, základy vektorové analýzy, Gaussova a Stokesova věta, delta funkce atp.
    studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět. Můžu jedině doporučit. První seznámení s matematickým minimem, které při studiu mechaniky i elmy využijete.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobrý předmět pro studenty, co chtějí zvládnout mechaniku.
    Martin Šťastný
  • Některé věci z tohoto předmětu se stávají jasné jenom v následujícím semestru.
    Vladislav Belov

N : Oznámkujte předmět [14] 1.36
1 : |==============......| 71 % [10] 1 (výborně)
2 : |====................| 21 % [3] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [11] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 7 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká