00PT  >  Přípravný týden

Počet hodnotících: 25 / 626
Procento hodnotících: 3 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 626 studentů.
Ukončilo předmět: 337 studentů.
|===========.........| 53 %



N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [23]
  • Bohužel, smysl tohoto týdne mi stále uniká. Nemluvě o stále opakujících se informacích (dobrý den, jsem v Praze nový, ale myslím, že mi stačí říct pouze jednou, o nastoupení do tramvaje číslo 17, abych to dostatečně pochopil a zvládl udělat..). Motivační přednášky na mě měly spíše demotivující efekt. Jakkoliv mě studium na FJFI značně baví, na přípravný týden se snažím, pro své vlastní dobro zapomenout.
    studijní průměr: neuveden
  • Celkem fajn
    studijní průměr: neuveden
  • dobre
    studijní průměr: neuveden
  • Dobré seznámení s fakultou a úvod do prvního semestru, ale některé přednášky se bez knížky opravdu nedaly přežít.
    studijní průměr: neuveden
  • do příštích let by bylo vhodné zavést, aby student měl možnost si vybrat na kterou půjde "motivační" přednášku, např. mě zajímá více fyzika a spolužáka matematika, ale přesto jsme si museli vyslechnout ty přednášky, které připadly našim okruhům, a kdybychom se pokusili "jít vedle," mohli jsme ztratit možnost získat zápočet (častá kontrola absence)
    studijní průměr: neuveden
  • Je jistě plus, že studium začíná přípravným týdnem. Člověk má trochu času se rozkoukat, dozví se důležité informace a získá první kredity. Velmi zajímavá byla přednáška pana Břeně, na které povídal i o Verlindenovi. Ač to měla být úvodní přednáška k mechanice, předčila všechny motivační přednášky.
    studijní průměr: neuveden
  • Kdyby bylo víc přednášek matiky a méně "popularizačních" věcí, byl by to myslím lépe využitý čas.
    studijní průměr: neuveden
  • Motivační, kredit pouze za docházku...
    studijní průměr: neuveden
  • Motivační přednášky, úvodní hodiny fyziky a matematiky, organizace.
    studijní průměr: neuveden
  • Motivující předmet
    studijní průměr: neuveden
  • Nápad je to pěkný, kurz matematiky vcelku zajímavý, některé přednášky rovněž, jiné spíše méně, možnost volby by nebyla špatná.
    studijní průměr: neuveden
  • Nebylo to špatné ale na můj vkus trochu moc roztáhlé, některé přednášky nudné jiné OK ... Neškodilo by o dost víc matiky a fyziky aby si to zasloužilo to "Přípravný" v názvu. A proč proboha není BOZP a PO součástí přípravného týdne? Kreditově silně nadhodnoceno, dal bych maximálně jeden.
    studijní průměr: neuveden
  • Není to vyloženě špatný nápad. Pozitivní stránkou věci určitě je, že student nevlítne po čtvrt roce prázdnin rovnou do každodenního rozvrhu fjfi, navíc mezi cizí lidi. Dále oceňuji opakování matematiky s doktorkou Pelantovou. Mezi negativní stránku věci řadím organizační informace ohledně jazyků. Sešli jsme se tam brzy ráno, aby nám bylo pouze sděleno, že se máme v dubnu 2015 začít přihlašovat na jazyky pro pokročilé, a abychom tam následně 2 hodiny čekali úplně zbytečně. Když už jsme tam přišli na dvouhodinovou přednášku, čekala bych trochu více informací. Například jak se má člověk rozhodnout, jestli se zapsat do mírně pokročilých či pokročilých apod. Přednášky jednotlivých kateder byly občas nudné a neuchopitelné, ale to přikládám spíše faktu, že byly koncipovány pro publikum, které již o problematice něco ví, mezi něž jsem často nepatřila.
    studijní průměr: neuveden
  • Pěkné uvítání na fakultě a její představení. Hned jsem začal "slintat" po vyšších ročnících.
    studijní průměr: neuveden
  • Přípravný týden byl důležitý pro seznámení se s fakultními zvyky a umožnil člověku se alespoň trochu zorientovat v tom všem novém. Oceňuji pestrost přednášek, které byly odpresentovány (člověk si opět mohl udělat představu, co by jej mohlo bavit), dále matematický úvod, který je nezbytný, pokud člověk neumí počítat se sumami a produkty a úvodní přednáška z fyziky byla taková zahřívací.
    studijní průměr: neuveden
  • Směšné požadavky za výbornou kreditovou dotaci.
    studijní průměr: neuveden
  • Trochu min matiky.
    studijní průměr: neuveden
  • Velký mix motivačních přednášek a začátků studia matematiky. Bohužel moje skupina měla dvakrát matematiku a ani jednu fyziku, ale tak co. Seznámíte se s vyučujícími (na dálku) a možná si ještě změníte obor :)
    studijní průměr: neuveden
  • velmi povedené prostředí k uvyknutí si na nové prostředí, převážně přednášky od lidí z různých kateder a úvodní přednášky z matematiky a fyziky.
    studijní průměr: neuveden
  • zajmanve
    studijní průměr: neuveden
  • Příjemné uvítání na Jaderku a dva kredity k tomu, co dodat.
    Daniel Simon
  • Pripravny tyzden nam mal dodat entuziasmus do dalsieho studia...paradoxne niekolko ludi to odradilo uplne. Ale bolo to fajn, prilezitost sa zoznamit s ludmi sediacimi naokolo. :)
    Martina Drapová
  • Velmi důležité pro zorientování se na škole.
    Martin Šťastný

N : Oznámkujte předmět [25] 1.96
1 : |=======.............| 36 % [9] 1 (výborně)
2 : |========............| 40 % [10] 2
3 : |===.................| 16 % [4] 3
4 : |==..................| 8 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]
1 : |===.................| 16 % [4] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 56 % [14] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=====...............| 24 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká