01DIM3  >  Diskrétní matematika 3

Počet hodnotících: 9 / 26
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 26 studentů.
Ukončilo předmět: 24 studentů.
|==================..| 92 %

Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Diskrétní matematika, předmět okrajový pro většinu zaměření, ale zásadní pro zaměření matematická informatika, by se měl vyučovat jinak, pořádně. Tříbení prezentačních dovedností prezentací řešení domácích úkolů nebo důkazů z Knihy je zajisté přínosné, ale patří do jiných předmětů a v současnosti se těmito aktivitami zabíjí skoro všechen čas určený pro výuku diskrétní matematiky, kterého i tak není mnoho. Kamarádi z matfyzu a jiných fakult se naučili diskrétní matematiky mnohem více, než já.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náplní třetího dílu diskrétní matematiky bylo vybrat si na první hodině téma a to poté zpracovat do 40-minutové prezentace. Kvalita studentských přednášek byla tento rok překvapivě vysoká.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oproti DIM01 a DIM02 velmi odlišné, ale o to užitečnější. Myslím, že je velmi důležité naučit se prezentovat matematický problém tak, aby ho pochopili i ostatní.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Napln byla rozdelena na dve casti, jednu vedla docentka Masakova a druha sestavala z prezentaci studentu, za ktere byl take udelen zapocet. Prezentace jsme si navzajem hodnotili a pokud nektera byla slaba, tak mel dotycny na konci psat test, ale to nikoho nepostihlo :) Uvital bych vetsi cast pro pani docentku, nektere prezentace byly zbytecne rozvlekle (i moje :D, i kdyz ohlasy byly dobre).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na začátku roku jsme dostali na výběr zajímavá témata, která si máme zpracovat a postupně sami / po dvojicích odpřednášet. Následně zbytek lidí Váš výkon anonymně zhodnotili. Hodnocení jsme zpracované dostali další hodinu. Byly i přednášky, kde se probírala normálně látka, ale moc se toho nestihlo. Vypracovaná témata měla přednost.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, který se skládal především z příspěvků studentů. Často velmi zajímavých. Předmět sice měl i hlavní látku, ale pochybuji, že, vzhledem k roztříštěnosti programu a času od půl osmé, si z toho někdo něco odnesl. Bohužel, jiný čas by určitě pomohl.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, ve kterém si studenti vyzkouší prezentovat nějaké krátké téma z diskrétní matematiky. Ve zbytku času paní docentka přednáší o diferenčních posloupnostech a kombinatorických důkazech.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš velkou část předmětu zabraly prezentace studentů, což považuji za poněkud nešťastné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jednotlivé prezentace byly zajímavé, ale byly náročné, protože to bylo od 7:30.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [9] 1.89
1 : |=======.............| 33 % [3] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 55 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 77 % [7] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká