01MAZ  >  Matematická analýza 1, zkouška

Počet hodnotících: 11 / 451
Procento hodnotících: 2 %
|....................|

Zapsaných na předmět: 451 studentů.
Ukončilo předmět: 36 studentů.
|=...................| 7 %

Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Tušek Matěj Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Letos byla (asi) poněkud zvýšena obtížnost zkoušky. No myslel jsem že to nedám, nakonec jsem se ale zařadil k těm šťastným 36 z 450 co to daly a mají MAZ (už) v zimním zkouškovém.
    studijní průměr: neuveden
  • Nerovnováha obtížnosti mezi zkouškou u pana Tuška a u pana Pošty.
    studijní průměr: neuveden
  • Zkouška? Ta byla velice těžká, spousta studentů s tím měla problémy. Nastavila vysokou laťku v obtížnosti a vynucuje si daleko větší přípravu pro příští zkoušky...
    studijní průměr: neuveden
  • Je dobré, napsat v průběhu semestru tři testy, které poté nahradí praktickou část zkoušky.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi obtížná zkouška
    studijní průměr: neuveden
  • V pohode
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět s velkým potencionálem, který je zabíjený při každé příležitosti - Je samozřejmé, že úloha má více způsobů řešení, ale "správně" je bohužel jen jeden.
    studijní průměr: neuveden
  • neni skutecne udelat zkousku z terminu nad 19. lednem
    studijní průměr: neuveden
  • Pošta nejede podle skripta a vznikají tak chyby a nedorozumění
    studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [11] 2.82
1 : |==..................| 9 % [1] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [5] 2
3 : |====................| 18 % [2] 3
4 : |==..................| 9 % [1] 4
5 : |====................| 18 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==============......| 72 % [8] ano
3 : |==..................| 9 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká