01PRA1  >  Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Počet hodnotících: 5 / 17
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 17 studentů.
Ukončilo předmět: 12 studentů.
|==============......| 70 %

Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Neříkám, že je to příliš teoretické -- ale na to, jak moc teoretický přístup se zvolil, je na druhé straně docela malá snaha vyslovovat věty a dokazovat je opravdu pořádně. A velmi chybí dobrý studijní materiál, pročež jsou studenti nuceni chodit na špatné přednášky, aby měli zápisky. Objem učiva je nejvyšší ze všech předmětů, které jsem na jaderce zažil, a to už je co říct. Zvlášť to, že se na posledních několika hodinách začne dělat statistika, která je odporně těžká a vyžaduje plno nových definic a sloní paměť na věty, je hrozně absurdní. Snížit dotaci z 6+0 (4+2 je lež) na 5+0 a zvýšit ji v letním semestru, aby se celá statistika dělala najednou. Takhle se to nedá naučit. (Jiná věc je, že zkouška se (dokonce asi i na A) udělat dá, pokud tomu člověk rozumí víc než napůl.)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látka je velmi obsáhlá, možná by bylo lepší rozložit do více semestrů
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pravděpodobnost je bezpochyby zásadní předmět studia matematiky, co se týče teorie byla odpřednášena velice dobře, nicméně si myslím, že by bylo na místě zavést opravdové cvičení, kde by se počítal jeden příklad za druhým.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejnáročnější předmět zimního semestru, hlavně pro studenty jiných oborů než AMSM. Hodinová dotace je příliš malá na to, aby se stihlo probrat všechno, a příliš velká na to, aby student stačil vstřebat to co se probralo. Navrhuji proto změnit hodinovou dotaci předmětů tak, aby 01PRA1 měl 4+1 místo 4+2 a 01PRA2 měl 2+1 místo 2+0. Tím by se v zimním semestru nestihl probrat úvod do statistiky, takže v zimě by se probrala celá pravděpodobnost a v létě celá statistika a náročnost předmětů by se sblížila.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [5] 2.00
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborně)
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] ano
3 : |====................| 20 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká