02MECHZ  >  Mechanika - zkouška

Počet hodnotících: 18 / 509
Procento hodnotících: 3 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 509 studentů.
Ukončilo předmět: 96 studentů.
|====................| 18 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Chadzitaskos Goce prof. Ing. CSc. [ Zkoušející ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Štoll Ivan doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • jediny fyzikalny predmet v prvaku, vyborne vystupovanie prednasajuceho
    studijní průměr: neuveden
  • Jedna z těch lehčích zkoušek...
    studijní průměr: neuveden
  • Když se na to člověk podívá, dá se to z velké části pochopit
    studijní průměr: neuveden
  • Klasická newtonovská mechanika.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky z Mechaniky byly pro mě to nejlepší ze zimního semestru. Přednášky byly příjemné, odvození vzorců většinou vysvětleno přednášejícím srozumitelně, něco člověk načetl ze skript. Vtipy pro zpestření perfektní.
    studijní průměr: neuveden
  • Super vyučující, zajímavě podaná látka. Super start na jaderce, navíc zkouška není těžká.
    studijní průměr: neuveden
  • vyjádřeno u předmětu 02MECH
    studijní průměr: neuveden
  • Zkouška z mechaniky
    studijní průměr: neuveden
  • Praktická část zkoušky se téměř shoduje s podmínkami zápočtu. Takže ano, už to vlastně umíte. Ale taky není úplně příjemný opakovat něco, co už jste jednou splnili.
    studijní průměr: neuveden
  • Dobrý.
    studijní průměr: neuveden
  • Jedina skuska z ktorej ma student zimneho semestra dobry pocit aj v pripade ze ju neurobi:)
    studijní průměr: neuveden
  • Nejlehčí zkouška prvního semestru. Velmi příjemná atmosféra zkoušky.
    studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět je zajímavý, ale je vyžadován příliš složitý matematický aparát.
    Anastasiya Chernetska
  • Zkouška se dělí na ústní a písemnou část.
    Jan Šebesta

N : Oznámkujte předmět [18] 1.28
1 : |===============.....| 77 % [14] 1 (výborně)
2 : |===.................| 16 % [3] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |==============......| 72 % [13] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká