04AP3  >  Angličtina P3

Počet hodnotících: 20 / 76
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 76 studentů.
Ukončilo předmět: 66 studentů.
|=================...| 86 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • Bez komentáře.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl to nejzbytečnější předmět v tomto semestru, nedozvěděl jsem se nic nového.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdo se ptá na otřepanou otázku "K čemu mi tohle v životě bude?", nemůže v případě kurzu angličtiny odpovědět s čistým svědomím: "Na nic." Faktem totiž je, že svým zaměřením na akademickou angličtinu mě tento třísemestrový kurz připravil nejen na čtení tuny anglických odborných článků na bakalářku, ale také na budoucí projevy ve vědecké komunitě. (A to není tak daleko, přátelé. Jeden spolužák během tohoto semestru měl anglickou prezentaci na tokamaku COMPASS na Akademii věd - v podstatě přesně to, na co nás Dunstan připravoval.)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nutnost, kterou je třeba si odtrpět.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • The groups should be smaller (generally for languages, not just AP3).
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vcelku dobrý
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z AP jsem si vlastně nic neodnesla - chtělo by to víc kontrolovaných úkolů během semestru, protože styl "jednorázově probrat téma v hodině téma a konec" je absolutě nepřínosné. Vím, že na vysoké škole se počítá s invencí studentů, ale když máte další povinnosti v jiných předmětech, tak je málokdo natolik disciplinovaný, aby se všem předmětům věnoval na maximální možné úrovni.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fajn předmět, člověk se pobaví ale i hodně naučí.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • klasické pokračování angličtiny
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možnost vyzkoušet si prezentaci na odborné téma v angličtině opravdu oceňuji :)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náplňou bolo hlavne ako prezentovať a ako písať vedecké texty (štruktúra - uvod zaver, abstrakt apod.)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejvíc mi dala závěrečná prezentace, kdy jsem musela překonat sebe sama a odvážit se prezentovat v cizím jazyce.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Není to moc o technické angličtině, za což jsem rád, protože technickou angličtinu se stejně člověk naučí z článků. Bylo fajn připravit si prezentaci. Myslím, že jsme to měli dělat i v předchozích semestrech.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Student se dozví, jaké existují gramatické jevy, ale plné vysvětlení je lepší si dohledat jinde. Užitečným učivem bylo psaní abstraktu a dalších částí vědeckého článku.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepřijde mi, že by mi hodiny angličtiny něco daly, Clarke působí, že to příliš neřeší. Při prezentacích na konci nesmyslné hodnocení.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oproti AP1 a AP2 považuji tento třetí kurs jako takový "podivný". AP3 mě obsahově tak nebavila a domácí úkoly byly také divné - použitý jazyk je takový "netypický" a občas jsem musel půlku úkolu najít dle slovníku, či dokonce opsat, protože mě vážně nebavil (což je radikální změna oproti AP1 a AP2, kde jsem nic takového nepotřeboval). A to není tím, že by byly ty úkoly těžší. Dobré je, že k získání zápočtu musíte udělat (a odmluvit) prezentaci a napsat test. Za každé je maximálně 50 bodů (celkem tedy 100) a pro zápočet potřebujete alespoň 60, pokud se nemýlím. Stačí tedy, pokud máte celkem hezky prezentaci a už se nemusíte strachovat, že nedáte zápočet, protože stačí nabrat už jen pár bodů.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Stejný systém jako v AP1 a AP2...
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zábavný a užitečný předmět. Je dobré slyšet jak mluví rodilý mluvčí.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé prohloubení znalostí o tom jak prezentovat
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejpřehlednějších kurzů a pocitově i jeden z nejpřínosnějších. Na webu je jasně dáno, co se bude dělat a kdy + materiály. Podmínky zápočtu jsou také jasné.
    Daniel Hnyk

N : Oznámkujte předmět [20] 2.05
1 : |======..............| 30 % [6] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 35 % [7] 2
3 : |=======.............| 35 % [7] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [12] ano
3 : |=====...............| 25 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 10 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká