15CH1  >  Obecná chemie 1

Počet hodnotících: 12 / 144
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 144 studentů.
Ukončilo předmět: 124 studentů.
|=================...| 86 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Chemie byla úplně jiná, než jsem si jí představoval. Je to takové povídá k utříbení znalostí. Nedovedu si ale představit někoho, kdo by probírané neznal v méně "korektní" o to však praktičtější podobě a následně se to z Motlových přednášek naučil.
    studijní průměr: neuveden
  • Chemii jsem se moc dlouho neučil. Naposledy v prním ročníku střední školy. Navíc jsem s chemií měl problém .. s jejím příliš slovníkovým výkladem na úkor souvsilostí, atd. Oproti tomu chemie v podání pana Motla mě velice baví a mrzí mě, že jsem si k ní nenašel cestu dříve. Výklad pana Motla zohledňuje náš zájem o fyziku a dbá na souvislosti.
    studijní průměr: neuveden
  • nic moc, nezáživný..
    studijní průměr: neuveden
  • Opakování znalostí ze střední školy.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět shrnuje středoškolské znalosti a prohlubuje je.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé.
    studijní průměr: neuveden
  • Trocha chemie, většinou nic, co byste ze střední školy vůbec neznali. Relativně zajímavý předmět (v závislosti na probírané části).
    studijní průměr: neuveden
  • Tříhodinový blok na sklonku večera je opravdu silná káva snad pro každého studenta. Probíraná látka se navíc velmi podobá té středoškolské, takže člověk během přednášky začíná poklimbávat.
    studijní průměr: neuveden
  • Úmorné tříhodinové bloky, během kterých je opakována látka ze střední školy.
    studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé opakování ze střední školy s mírným rozšířením probírané látky v trojhodinové formě v úterý večer
    studijní průměr: neuveden
  • zdlouhavý, často nudný, velmi často se nebavíme o chemii, kreditová dotace absolutně neodpovídá
    studijní průměr: neuveden
  • Tento rok zápočet byl zdarma
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [12] 2.08
1 : |========............| 41 % [5] 1 (výborně)
2 : |===.................| 16 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [4] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |==..................| 8 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [10] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká