18ZNEK  >  Znalostní ekonomika

Počet hodnotících: 3 / 9 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 9 studentů.
Ukončilo předmět: 9 studentů.
|====================| 100 %

Šrédl Karel doc.PhDr. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
  • Další ze zbytečných předmětů. Jediným přínosem byly prezentace studentů, kde se člověk mohl dozvědět i něco, co nesouviselo se znalostní ekonomikou.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ÚPLNÁ ZBYTEČNOST, NECHÁPU, CO TENTO PŘEDMĚT NA FJFI DĚLÁ! Jasný adept na zrušení, místo toho, aby se člověk naučil něčemu, co v životě alespoň jednou využije se učí takové blbosti, jako jsou strategie EU z roku 1992 týkající se firemního vzdělávání. Na každé hodině jsem si připadal(a), jak kdybych si spletl(a) fakultu a seděl(a) na přednášce některého z nepřeberného množství zbytečných předmětů na pedagogické, či filozofické fakulty. Ten, kdo tento předmět zařadil do sylabu by se měl stydět a chodit kanálama.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • doted nerozumim o cem a na co predmet vlastne byl
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [3] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [3] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=======.............| 33 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká