Čápová Hana Mgr. :: [04AM1] Angličtina M1

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04AM3] Angličtina M3
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04CZVCJG1] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty gramatika
[04ABR2] Kultura a reálie anglofonních zemí a ČR 2
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 48
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |==========..........| 50 % [3]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |==========..........| 50 % [3]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Když jsem si během zkouškového období četla technický článek v angličtině, překvapeně jsem si uvědomila, že díky novým slovíčkům chápu věci, kterým bych před půl rokem ještě nerozuměla. Oceňuji tedy, že jsem se na hodinách naučila něco nového, co se mi (snad) bude hodit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodna ucitelka, ktera dava moznost a cas na pripravu k testum. Dobre vysveluje material, pratelske chovani, dobra nalada, usmev a hodnost.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Předmět by vzhledem k průměrné úrovni znalostí AJ studenta, který ho navštěvuje, přeci jen mohl být nepatrně méně náročný.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byli jsme zahlcováni velkým množstvím domácích úkolů a pak se na cvičení z půlky jen v podstatě jen kontrolovali úkoly a z půlky se dělalo něco nového. Člověka pak hodiny nebaví, protože mu přijde, že si z hodiny neodnesl víc, než při vypracovávání úkolu. Přístup ke studentům.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vse je ok
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • vice hodin z AM1
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [3] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [2] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď