Čechák Tomáš prof.Ing. CSc. :: [16ZJT] Zařízení jaderné techniky

Další předměty
[16ZJTB] Jaderně energetická zařízení a urychlovače
[16MEIZ] Metrologie ionizujícího záření
[16MIOZ] Metrologie ionizujícího záření
[16NMKP] Nukleární medicína-klinická praxe
[16RDKP] Rentgenová diagnostika-klinická praxe
[16SPDO] Spektrometrie v dozimetrii
[16ZIVB] Úvod do ekologie
[16ZIVO] Úvod do životního prostředí
[16VYPD] Vybrané partie z dozimetrie
[16ZAIZ] Základy aplikací ionizujícího záření ve vědě a technice
[16MEZB] Základy metrologie ionizujícího záření
[16ZJT] Zařízení jaderné techniky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Reaktory přednášel prof. Čechák, přednášky mi přišly zajímavé, doplněné o různé zajímavosti z praxe. Urychlovače přednášela dr. Doškářová. - k formě přednášek bych měl výtku, že na nich vlastně byly jen čteny slajdy z prezentace (která byla na druhou stranu hezky sestavena a dobře šla využít jako studijní materiál při přípravě na zkoušku, i jako základní přehled různých typů urychlovačů). Od přednášky bych očekával nějakou přidanou hodnotu na rozdíl od samostudia v podobě projití si materiálů, zde jsem ji moc nenacházel. Přednášky o reaktorech a urychlovačích se vzájemně střídaly, podle časových možností přednášejících. Nevidím v tom výrazný problém, byť by asi bylo trochu lepší probrat napřed jedno téma a pak druhé.
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní zápisky, prezentace od přednášejících, skripta Jaderná energetika, Základy konstrukce a funkce JE
    studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Vylosujete si zadání, které obsahuje čtyři otázky z oblasti reaktorů i urychlovačů. Písemné odpovědi si následně prof. Čechák projde a případně pokládá doplňující otázky.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • přehled, zkušenosti
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • ZJT nemá cvičení.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |==========..........| 50 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |====================| 100 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď