Čulík Zdeněk Ing. :: [01SOS1] Softwarový seminář 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 45
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [11]
1 : |=======.............| 36 % [4]  
2 : |=========...........| 45 % [5]  
3 : |====................| 18 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.82

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [3]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • rozumí látce
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý člověk, vždy ochotný poradit a zodpovědět jakoukoli otázku. Vyzná se.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je velmi milý, ke studentům velmi vstřícný, ochotný vše vysvětlit
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Rozhodně, rozhodně je třeba přitvrdit! Většina si zapisuje předmět pro snadné kredity. Chtělo by to zadávat domácí úkoly a vyžadovat větší aktivitu studentů při hodině. Dále by neuškodila větší různorodost témat, v podstatě jsem jen každou hodinu přidali nový čudlík... V současnosti je přínos předmětu malý až nulový.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ta výuka Javy mi přijde taková odprostředka... prostě se do toho skočí a zkoumá se co co děla a tak program Alice už nechci nikdy videt
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nedokážu správně posoudit
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |============........| 60 % [3] lehký
5 : |========............| 40 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď