Flusser Jan prof.Ing. DrSc. :: [01ROZ2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2

Další předměty
[18SROZ] Statistické metody rozpoznávání a rozhodování
[01ROZ2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Prostě super, pan Flusser má skutečně dar vše vysvětlit.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Fajn cvika, vždy zopakoval z přednášek to, co jsme potřebovali. Ochotný.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičící pan Novozámský: Adam Novozámský je super cvičící, ochotný vysvětlovat a vůbec pohodář :-)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Tentokrát se zápočtovka psala dost brzo, a možná proto se snažil při zápočtovce radit a asi v půlce času všem přímo řekl, jak a pomocí čeho to mají řešit... no ale pak ta zápočtovka už trochu postrádá smysl, a její známkování taky. Uvědomit si, že studenti nejsou stejně dobří programátoři jako on :-D a že to prostě tak rychle nestihnou :-) takže když jede moc rychle, tak se v tom spousta lidí ztratí, a jelikož nemají předchozí kod, tak už se celý zbytek hodiny nechytnou
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pan Novozámský: možná tolik nechvátat.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • El. zápisky p. Novozámského.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, wikiskripta, net,
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky a hlavně poznámky od Adama Novozámského
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • zkouška je spíš povídací než odvozovací, prof. Flusser bohužel často chce z ROZ1 věci, které s námi doktorka Zitová neprobrala. Známkuje spíš mírněji.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla super, oceňuji ochotu pana Flussera se studenty odvozovat odpovědi, nechává čas na rozmyšlenou a celkově působí velmi příjemně.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Prostě skvělé, snaží se komunikovat se studenty a dovést je k řešení.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Styl výuky, nejde mu o počet neznámých symbolů, ale o to, abychom pochopili základní principy probíraných metod.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ví hodně o tom, o čem mluví a snaží se to studentům podat příjemnou formou
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Neutíkat tolik od matematiky, která je za tím, to co se dá jednoduše odvodit by bylo fajn probrat, nebo to alespoň dát na slidy. I když takhle to aspoň motivuje šprty k tomu, aby se to před zkouškou pokusili odvodit :-D
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • možná by nebylo na škodu trochu zrychlit, aby se toho stihlo více, přeci jen je probírané téma hodně bohaté
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Některá cvičení se nestíhalo a člověk jenom opisoval kód, takže z toho ve výsledku nic neměl. Buď přidat více hodin ze cvičení nebo ubrat v některých kapitolách
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |===.................| 16 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=============.......| 66 % [2] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď