Franc Jiří Ing. :: [01NEX] Návrh experimentů

Další předměty
[01NEX] Návrh experimentů
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 5
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
Celkové hodnocení [10]
1 : |============........| 60 % [6]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |==..................| 10 % [1]  
5 : |==..................| 10 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |====................| 20 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Celkově byla každá přednáška přínosná. I když je prostor pro zlepšení, tak bych nechtěl žádnou vynechat. Obvzláště u projektových by to byla vyloženě chyba.
    studijní průměr: neuveden
  • První hodinu přednáška, zbytek času workshop a práce s daty. Je to fajn, možná bych trochu osekal tu první část, nebo vyložil kus teorie, poté chvilka osahání a zpracování dat a poté by se zase jelo o kus dál
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • téměř nic nepřinesly, až na úplné základy práce s Rkem
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • ochotu poradit, dá se s ním normálně bavit :) Je vidět, že věnuje hodně času opravám protokolů, což je dobře.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to machr. Oceňuji individuální přístup, ochotu a schopnost upravovat slidy těsně před přednáškou.
    studijní průměr: neuveden
  • Na všechny dotazy byl ochoten a schopen odpovídat. Bohužel jen po dotazu se člověk něco dozvěděl.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Otevřenost, ochota poradit.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Styl, znalosti,otevřenost a ochotu chodit po přednáškách na pivo. Pan inženýr Franc má o dané problematice přehled a je na něm vidět, že se nám svoje zkušenosti snaží předat a je ochotný pomoci.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Chtělo by to zapracovat na přednášení, o tom ale Jirka sám ví, že občas je mu špatně rozumět, když je zrovna opřený o ruku:)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostor pro vylepšení je v přednesu přednášky. Více se usmívat a dát do toho energii. Ze slidů se dá nakonec naučit všechno, žádná informace tam nechybí, bohužel jsem se mnohdy dozvěděl o čem hodina byla až o 2 týdny později při zpracovávání projektu. Možná by neškodilo věnovat víc prostoru úvodu do daného problému a častější zopakování o čem je vlastně řeč na úkor přesnému zopakování toho, co ve slidech je.
    studijní průměr: neuveden
  • Možná trochu lépe pojmout teoretickou část. Většinou už jsem byl ke konci mimo a ze slidů moc neměl a nepobíral. O to víc mě potom mrzelo, když jsem zjistil, že je na nich vše, co potřebuji k řešení dané úlohy. A také nemluvil do notebooku, ale hezky nahlas do třídy :-)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pořádně odpřednášet to, co od studentů chce. Udělat pořádný úvod do Rka, všichni tápali a museli se ho samostatně ptát - mohl to rovnou odpřednášet a všem by to ušetřilo čas a nervy. Prezentace byly často nesrozumitelné...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Záživnější výklad.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 2.20
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====................| 20 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |========............| 40 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
1 : |========............| 40 % [4] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.80
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |========............| 40 % [2] obtížný
3 : |============........| 60 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď