Frank Milan Ing. :: [12ORE] Otevřené rezonátory

Další předměty
[12ORE] Otevřené rezonátory
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • je to sympaťák, srozumitelně se vyjadřuje, atmosféra bývá uvolněná, netlačí se moc na pilu, ale zase nemá ten kantorský respekt jaký se v hlavách jaderňáků formuje v základním studiu a démonizuje přednášejícími matematických analýz ;) dobře navedl studenty k řešení příkladů u tabule, tato cvičení byla asi nejužitečnější s nejlépe probíranou látkou za celý tento semestr + dobré prezentace + jasná struktura cvičení (nadpisy)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • bude to znít asi trochu šprťácky, ale mohlo by se toho probrat víc, je sice fajn být na koleji o hodinu dřív, ale když už je nějaký předmět veden srozumitelně, tak by bylo dobře ten vyhrazený čas adekvátně strávit spočtením například dalších příkladů, které jsou tématicky blízké těm ze zkouškové písemky, dále by se mohlo naťuknout téma tepelné čočky, - poslední cvičení nebylo klasické, nepočítali jsme jako studenti příklady na tabuli, jen se v rychlosti řeklo co a jak a pak v tom byl docela chaos se tuto látku naučit na písemný test - na jaderce je zaveden takový nešvar, že poslední cvičení, poslední narychlo otevřené téma je zároveň tím nejdůležitějším pro zvládnutí předmětu ;) - nebo by bylo dobré aby si každý vyzkoušel na počítači práci s maticema v MATLABu nebo Mathematice nebo v čemkoliv vhodném pro řešení úloh z dané problematiky (úlohy na stabilitu, modelování struktury módů a tak) - my studenti s těmi programy zatím nepřišli moc do styku bohužel, a celkově chybí nám více IT dovedností
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • hlavně že ty prezentace nebyly v humpolácky zarovnaný jen ve Wordu ;)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď