Havlíček Miloslav prof.Ing. DrSc. :: [01FA1] Funkcionální analýza 1

Další předměty
[01FA1] Funkcionální analýza 1
[01FA3] Funkcionální analýza 3
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Modrá smrt konfrontovaná s vlastními i cizími zápisky. I když jsem slyšel něco jiného, nabyl jsem dojmu, že profesor Havlíček zkouší přesně to, co odpřednášel.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Modrá smrt!
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky spolužačky + Modrá smrt
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkouška mi přišla v pořádku. A to, že na závěr nechá aspiranta na áčko dokázat nějaké drobné neprobrané tvrzení, považuju za správné.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ač pan profesor strašil, tak zkouška byla poměrně příjemná a hlavně velice mírně hodnocená, i když věřím, že přijít na tuto zkoušku naprosto nepřipraven může být velice nepříjemná zkušenost.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesor během semestru metal blesky, jak bude přísný, ale na zkoušce je hodný a milý.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dával důraz na důležité věci a vysvětloval souvislosti místo aby pouze psal věty s důkazy.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Napsal Modrou smrt, což je skvělý materiál. A myslím, že to prostě vykládá dobře. Sám má dojem, že to občas dělá moc "školometsky" a že je nám všechno jasné, ale pravda je taková, že funkcionála vůbec není lehký předmět. A úžasné je jeho pointa [puanta].
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokonalá znalost probelmatiky
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaží se vžít do kůže studentovo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Celkem často dělal na tabuli drobné chyby, nicméně to až tak nevadí, je-li to správně v kvalitním studijním materiálu -- zde Lineární operátory v kvantové fyzice.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vím, že to v tomhle má těžké, ale neměl by po sobě tabuli mazat tak rychle. Dlouho ji zakrývá svým tělem a pak ji záhy smaže, takže dělat si poznámky je dost obtížné. (Ale nakonec to až tolik není potřeba ? stačí vědět, co se probralo, a vše si vyhledat v Modré smrti.)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemazat po sobě zápis na tabuly hned po napsání. A nenahánět studentům strach ze zkoušky. Ta modrá knížka je sama o sobě v určitém smyslu dost děsivá.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas se stává, že něco smaže ihned poté, co to dopsal.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=======.............| 33 % [2] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] Slovní odpověď