Jarý Vladimír Ing. Ph.D. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18UIA1] Úvod do pokročilých algoritmů 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 67
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |=======.............| 33 % [3]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |=======.............| 33 % [3]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Prezentace z cvičení na webu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkově mi forma cvičení vyhovovala. Velmi dobře ovládá probíraná témata.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je ochoten vždy poradit a vysvětlit daný problém, pokud o to dotyčný stojí.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Není vůbec slyšet a fixy mu nepíšou, tak je dosti obtížné ho sledovat. Sálá z něj pocit, že by nejraději byl někde hodně daleko.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mluvit více nahlas a směrem do učebny.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvit více nahlas, nebo více vyzývat k tichu.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na cvičeních mluvit nahlas a pro studenty a ne potichu a zpravidla do tabule.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přehlednost, srozumitelnost výkladu a delší doba na prostudování správného zdrojového kódu
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Zápočet za docházku a domácí úkoly
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo by lepší zpřístupnit všechny programy a zdrojové kódy na internetových stránkách cvičícich
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
1 : |=====...............| 25 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
1 : |====................| 21 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [3] 1
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [6] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď