Jizba Petr Ing. Ph.D. :: [02KF] Kvantová fyzika

Další předměty
[02DRI] Dráhový integrál
[02KF] Kvantová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 12
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [6]
1 : |==========..........| 50 % [3]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |==========..........| 50 % [3]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Osnova přednášek by mohl být více promyšlená. Přišlo mi, že se ve spoustě hodin přeskakovalo z tématu na téma bez jakékoliv souvislosti a když už se dobral nějaký "pojem", tak student často nevěděl, k čemu to vlastně je nebo proč jsme si to vůbec odvozovali.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Ech...nejtěžší na celé zkoušce bylo zjistit z čeho a co se na ní máme naučit. Poznámky nikdo neměl kompletní a to co člověk měl tak bylo obvykle nepoužitelné. Ve skriptech od Hlavatého je toho mnohem víc než potřebujete a ostatně nikdo neví, na co se vás může Jizba zeptat.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Zkouška byla příjemná a nenáročná. Oceňuji možnost vybrat si buďto klasickou zkoušku nebo tvorbu a obhajobu eseje na vybrané téma.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jenda z nejjednodušších zkoušek ve třeťáku. Jizba je u zkoušky hodný a dost vám pomáhá, lépe řečeno nepustí vás k řeči. Netuším, co hrozného musíte udělat, aby jste tuto zkoušku neudělali.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Historické poznámky týkající se jednotlivých fyziků či problematik.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu nám vysvětlit i nevysvětlitelné.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • výkladu často nebylo dobře rozumět.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Čitelnější písmo. Méně zmatený na začátku hodiny a mohl by přestat používat americké značení.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=====...............| 25 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.83
1 : |==========..........| 50 % [3] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď