Kálal Milan doc.Ing. CSc. :: [12ZELD] Základy elektrodynamiky

Další předměty
[12ELDN] Elektrodynamika
[12ZELD] Základy elektrodynamiky
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 18 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |=================...| 83 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=============.......| 66 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Termín v úterý večer by byl absolutně zabijácký, nebýt vypravěčské kvality výuky. Škoda, že se výklad nakonec nekonal v angličtině.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Zápisky z hodiny neexistovaly, takže musela stačit skripta.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta a vlastní zápisky
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Na termín jsme se dostavili dva. V průběhu písemky byl podáván čaj a dostali jsme povolení odskočit si do pekárny pro koláčky, takže atmosféra byla velmi příjemná. Příklady byly vesměs z předem rozeslaných řešených příkladů, takže stačilo si udělat jasno v asi patnácti příkladech a ty umět vysvětlit, aby byla hotová písemka i s polovinou ústní. Co mě dostalo, na začátku ústní zkoušky opravdu přišla otázka avizovaná na samém počátku přednášek - co je elektrický proud a jeho hustota.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dlouhá, rétorická zkouška.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemná zkouška, ale ne zadarmo. Zkouškové příklady byly stejné nebo podobné těm v ukázkové sadě. Rozhodně se vyplatí dobře si promyslet fyzikální význam příkladů a důsledky plynoucí z řešení. Rozboru příkladů se totiž věnovala velká část ústní zkoušky. Není na škodu se podívat do skript z TEF (kapitola 8. a 9.), některé příklady i teorie jsou v nich také, třeba k doplnění nebo probrané z trochu jiného úhlu pohledu (skinefekt, invarianty, podmínky na rozhraní,...)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • První přednášející na Jaderce, co se tak často a s oblibou zakecával. Nás studenty to bavilo, i když to znamenalo, že se pak některé části odvození musily přeskočit, protože na ně nebyl čas.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozumí tomu, mluví srozumitelně, vkládá vtipné citáty a vložky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Přednášení přímo ze skript způsobilo, že jsem si nepsala takřka žádné zápisky a skripta byla mým jediným zdrojem na zkoušku. Asi to není úplně špatný způsob výuky, ale pro mě to byl nezvyk. (Navíc ta skripta nejsou až tak úžasně napsaná. Zvlášť co se týče formální struktury - v odvozeních není jasné, co jsou předpoklady, co spadlo z nebe a co jsme z toho odvodili.)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stálo by za to udělat prezentaci místo promítání skript na tabuli.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Ona byla cvičení? Já měla dojem, že jsme jen dostali pdf-ko s řešenými příklady...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |=======.............| 33 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Vlastní zápisky
2 : |========............| 40 % [2] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |=============.......| 66 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď