Sekničková Jana Mgr. Ph.D. :: [18AEK] Aplikovaná ekonometrie a teorie časových řad

Další předměty
[18AEK] Aplikovaná ekonometrie a teorie časových řad
[18PST] Pravděpodobnost a statistika
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 24
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [10]
1 : |============........| 60 % [6]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • jednoduché a přehlednéí
    studijní průměr: neuveden
  • všechny předměty s paní Sekničkovou, co jsme zatím měli, tak byly buď od 7.30 od rána nebo byly do večera (jako např. tento), byl bych raději, kdyby je pan docent rozvrhář umístil na lepší čas
    studijní průměr: neuveden
  • Vzhledem k tomu, že předmět byl v rozvrhu poměrně pozdě, tak občas bylo obtížné se na takto těžký předmět plně koncentrovat. Nicméně přednášející měla pro to pochopení.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky nejsou kdovíjak zábavné, ale podle mě se na ně vyplatí chodit. Lze na nich pochopit podstatu toho, co se děje. Není pravdou, že všichni účastníci chodili na ekonometrii (možná to vzniklo jen přechodem na nové plány, možná tomu tak bude i nadále).
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • cvičení byla jen na kompech
    studijní průměr: neuveden
  • nehledá jen chyby, ale snaží se vžít do role studenta a pochopit jeho záměry či myšlenky využité v testech.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Příklady by se mohly dělat více podrobně, občas se mi v domácím úkole (nebo písemce) stalo, že jsem narazila na situaci, kterou jsem na školním příkladě neviděla a kterou jsme v teoretickém výkladu prostě neřešili. Samozřejmě, i tohle je důležité se naučit, nejsme cvičené opice, přesto bych to ocenila (speciálně si vybavuji, že jsem nějak pořádně neudělali to vyhodnocování trendu a že je potřeba tam přepočítávat korigovaný koeficient determinace, v písemce jsem to pak měla blbě, ale jsem si téměř jistá, že jsem prostě nemohla vědět, jak to udělat správně, protože mi to nikdo neřekl a já neměla jak přijít na to, že si to myslím blbě, na internetu se tohle hledá fakt špatně, snažila jsem se o to). Taky mi nebylo úplně jasné, jak by vlastně měl vypadat ideální protokol (jaké výpisy ze softwaru, co za data je nutné opisovat do textu apod.), každý to psal zcela po svém, podle mě to pak musí být hrozná otrava ty eseje kontrolovat.
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • vlastní zápisky, jisté partie ARMA modelů z internetu
    studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • příprava -> zkouška zkoušejícímu jde o to, jak student pochopil látku a ne o to, jak nazpaměť se naučil definice či věty
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • schopnost vyjádření postupů, nemá problé vrátit se k minulým přednáškám
    studijní průměr: neuveden
  • srozumitelný, přehledný a kompaktní výklad, ochotu poradit a diskutovat o možných řešeních úloh, používání výpočetní techniky během hodiny, taktéž úkoly i testy odevzdávány elektronicky
    studijní průměr: neuveden
  • Přístup k předmětu i k studentům samotným.
    studijní průměr: neuveden
  • Vstřícný přístup.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Ze začátku bylo (bezpodmínečně) řečeno, že oba zápočtové testy budou moci být vypracovány ve dvojici s druhým studentem. Kvůli tomu, že bylo u KONKRÉTNÍCH studentů odhaleno opisování během prvního zápočtového testu, tak byla tato možnost pro druhý záp. test odepřena VŠEM a každý sám za sebe musel vypracovávat vlastní variantu testu. Podmínky na zápočet by se neměly během semestru měnit.
    studijní průměr: neuveden
  • Nevím o žádných nedostatcích.
    studijní průměr: neuveden
  • Sice se o všem prohlašuje, že je to primitivní, některé věci se podle mě ale nedořeknou tak úplně dokonce, klidně bych to pojala více detailně a s více příklady udělanými fakt pořádně, čas by na to byl, při vypracování úkolů mi sem tam něco tak trochu chybělo.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • aplikace teorie do praktických situací
    studijní průměr: neuveden
  • opět poznámka na pana docenta rozvrháře, mohl by umístit cvičení do počítačové učebny, aby nebylo třeba brát na každou hodinu hromadu prodlužovaček, které by uživily všech 20 noťasů z jedné zásuvky :))
    studijní průměr: neuveden
  • Samostatná cvičení to nemá, občas se na přednášce zrychleně ukáže nějaký příklad. Líbí se mi systém domácích úkolů, člověk s toho na nich hodně naučí.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
1 : |================....| 80 % [4] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=====...............| 25 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |========............| 40 % [2] obtížný
3 : |============........| 60 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď