Kozák Michal Mgr. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====................| 20 % [2]  
2 : |============........| 60 % [6]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |====................| 20 % [2]  
2 : |============........| 60 % [6]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Lidský přístup, smysl pro humor, bezprostřednost, snahu předat něco navíc. Oceňuji, že jsme počítali hodně příkladů
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • humor, tykanie, dokázal niektoré veci vysvetliť "ľudskejšie", tak aby sme to aj my obyčajní smrteľníci pochopili
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu, pohodový přístup.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Před tabulí nestresoval, člověk se nemusel bát jít. Lidský přístup. Příkladů jsme stihli více než druhá skupina.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Sympatický a pohodový přístup, ochota ke konzultacím
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednalo se s ním opravdu o cvičení, hodiny byly zábavné
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Studentský přístup, trpělivost.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu nám opravdu pomoci
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Možná v přípravě cvičení - občas jsem měl pocit jakési rozpačitosti, že nějaká situace v příkladu nebo otázka posluchačů cvičícího zaskočila. Ale chápu, že získat jistotu ve všem chce spoustu času a patrně víc než jen několik let učení.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dosť často to bol chaos, človek v lavici nevedel čo sa deje na tabuli, odkiaľ vychádzame, kam smerujeme, k čomu to je, takisto mi dosť vadila zmena hodnotenia poslednych dvoch minitestov, kedy zrazu nestačilo napísať čo človek využíva, akonahle nedopisal prislušnu definiciu, boli dosť veľké bodové zrážky (písanie definíc nebolo uvedené v zadaní, apod.)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chyběli mi "doporučené domácí úkoly" :(
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Michal se sice snažil zodpovědět každou otázku, ale bohužel ne vždy toho byl schopen na místě. Shrnutí teorie mi místy také nepřišlo dostatečně exaktní.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nesnažit se nám to vysvětlit tak strašně precizně až se do toho sám zamotá a my jsme na tom stejně, ne-li hůř, než před tím. Některé věci je lepší pro začátek říct, že tak prostě jsou, a jejich důkladné vysvětlení si nechat na později.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyvolávat i lidi, které nezná, vysvětlovat věci víc do detailů, neomentovat tím, že to "je jasný a to se pak už dodělá" protože občas to tak jasné není
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
  • Minitesty super, velký rozdíl mezi přístupem cvičících - nevím, zda to je pozitivní nebo ne
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mala som pocit že obsah cvičení nie celkom pokrýval zápočtové testy, koniec učiva o riešení difro. sa nedobral
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení je třeba tak jako v ostatních analýzách třeba doplňovat pocitvým domácím počítáním.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičení se nestíhá spočítat tolik typů příkladů, které se pak objevují v zápočtových i zkouškových písemkách.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti MAB3/4 na cvičeních silně narostl podíl teorie. Často mi přišlo, že cvičení naprosto přesně zkopírovala to, co se dělalo na přednášce, aniž by se třeba vůbec něco pořádně... procvičilo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení s Mgr. Kozákem byla opravdu cvičení a dalo se z nich hodně odnést. Bohužel kvůli koncepci předmětu scházela z těchto cvičení probraná teorie (oproti cvičením s ing. Klikou), ale to je spíš chyba rozdělení hodinových dotací na přednášky a cvičení
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Co to je 2 cvičení pro celý ročník? Tenhle způsob mi opravdu moc nevyhovoval. Myslím se, že tenhle předmět by si zasloužil klasická cvika max. po 20 lidech.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na nic ve velkých skupinách.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [18]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 2.00
1 : |====................| 20 % [2] 1
2 : |============........| 60 % [6] 2
3 : |====................| 20 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |================....| 80 % [8] obtížný
3 : |====................| 20 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [18]
1 : |=...................| 5 % [1] Slovní odpověď