Kubeček Václav prof.Ing. DrSc. :: [12ORE] Otevřené rezonátory

Další předměty
[12BPLA1] Bakalářská práce 1
[12UKP] Generace ultrakrátkých impulzů
[12LT1] Laserová technika 1
[12ORE] Otevřené rezonátory
[12PPLT] Pokročilé praktikum z laserové techniky
[12VLA] Vláknové lasery a zesilovače
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • byly ještě poměrně srozumitelné, dařilo se vést konzistentní zápisky
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • prezentace sesmolené ve Wordu s výstřižky z různých publikací, hlavně poznámky ze cvičení - všechny probírané příklady, zdroje na webu i na Wiki - Fabry Perotům Interferometr
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • zkouška je formou písemného testu - některé příklady byly poměrně náročnější - u jednoho stačilo provést nějak algoritmus výpočtu, hlavní myšlenku a bylo to uznáno plným počtem bodů, většina ale byla z těch snazších - lavina diskuze se strhla nad otázkou jaký laser je nejlepší na vyvrtání prostoru o co nejpřesnějších hranách - rozhoduje M2, byl to takový chyták
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • zkušenosti, ochotu
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Vydat prosím vás něco víc na úrovni než prezentace poslepované výstřižky do wordu z různých zdrojů a zarovnané ledabyle na střed stránky. ;) Studenti jsou nuceni psát své práce v Latexu, tyto materiály považuji za podpásovku ze strany profesorského sboru.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Vlastní zápisky
2 : |=======.............| 33 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď