Kulhánek Petr prof.RNDr. CSc. :: [02TPLA1] Teorie plazmatu 1

Další předměty
[02BPTF1] Bakalářská práce 1
[02TPLA1] Teorie plazmatu 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Studenti FJFI by povinně měli navštěvovat předmět ?přesný čas" zaměřený na schopnost přijít na přednášku včas.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Úvod do teorie plazmatu, Petr Kulhánek, Aldebaran 2011
    studijní průměr: neuveden
  • Učil jsem se z učebnice napsané pro tento předmět a vlastních poznámek.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška byla v příjemném duchu, měl jsem dostatek času si vše rozmyslet. Otázky byly z různých kapitol, takže dobře pokryly látku semestru. Zkoušející byl objektivní.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Nadšení pro předmět, přátelský přístup ke studentům. Dobrý zápis na tabuli, bylo v podstatě nemožné aby se student v odvozování ztratil. Poskytnutou literaturu. Pan profesor danému oboru opravdu rozumí a umí látku skvěle předat dál. Celkově jeden z nejlépe odpřednášených předmětů, se kterým jsem se setkal.
    studijní průměr: neuveden
  • Mimořádný rozsah znalostí, vhled do oboru a udržování přednášek ve shodě se současným výzkumem.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Možná bych trošku osekal někdy zdlouhavé odvozování. S identitami vektorového počtu jsme si užili dostatečně v ELMĚ a TEFu, tak je není potřeba odvozovat, ale třeba jednu připomenout a ostatní považovat za známé. Podobně by šel zkrátit úvod do pohybů částic v homogenních polích a odvození Ham. a Lagr. formalismu, který se v podstatě opakoval z TEFu a také by šel zkrátit úvod do vlnění. Ušetřený čas by se mohl využít k rozsáhlejšímu fyzikálnímu komentáři daných výsledků.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |====................| 20 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď