Maryška Jiří Ing. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 9 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Jeden z nejlepších cvičících. Výborná, zábavná atmosféra (což velmi pomáhalo v pátek odpoledne). Příkladů se stihlo dost a všechny byly dobře vysvětlené. Nosil si stěrku na tabuli.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náš kroužek v pátek odpoledne byl značně malý, takže vládla komorní atmosféra. Přesto však cvičící neztrácel elán a studenty, kteří na začátku hodiny apaticky leželi na lavici, přiměl, aby si alespoň obkreslovali z tabule. Ukázka grafů (např. jak kvadrát vlnové funkce KHO přechází pro vysoké energie do klasického LHO) byla skvělá.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení v přátelském duchu, i přesto se všechno stihlo. A dokonce jsem chápal, co tam děláme!
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení jsou velmi užitečná. Zčásti (hlavně ze začátku) doplňují přednášku, později se počítají příklady důležité pro zkoušku (hlavně posunovací operátory atd.). Cvičení je vedeno podle Sbírky příkladů, ale v nich jsou postupy jen velmi zběžně naznačené, takže pro pochopení je cvičení potřeba.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď