Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[16EPAM] Exaktní metody při studiu památek
[16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1 [16UAZB] Principy aplikací ionizujícího záření [16UAZ] Úvod do aplikací ionizujícího záření [16URF1] Úvod do radiační fyziky 1 Role učitele
Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2] |
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7] | ||||||||||||||||
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11] | ||||
|
studijní průměr: (1.5, 2.0>
studijní průměr: (1.5, 2.0>