Němec Mojmír Ing. Ph.D. :: [15RATEC] Praktikum z radiochemické techniky

Další předměty
[15SEPM] Praktikum ze separačních metod
[15PJCH] Praktikum z jaderné chemie
[15RATEC] Praktikum z radiochemické techniky
[15SMJ1] Separační metody v jaderné chemii 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • I když jsme se ze začátku dr. Němce báli, tak nakonec v reálu zas tak zlý není. Kladně hodnotím i Ing. Špendlíkovou a Ing. Neufusse.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď