Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 29
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • připravenost
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost, ochotu vysvětlit.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snažil se vše vysvětlit a zápočtové písemky byli odpovídající.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Většinu věcí důkladně odvozoval. Stihli jsme projít téměř všechno.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu a ochotu vše vysvětlit, abychom to pochopili
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejprve mi přišlo, že některá témata lehce odbýváme, ale ve výsledku jsem zjistila, že probraná látka plně koresponduje s tím, co se požaduje při zkoušce, takže jsem ocenila že zbytečně těžká témata se nerozpitvávala do hloubky. Navíc všechna cvičení co odpadla jsme nahrazovali, tudíž jsme nemuseli nic nastudovávat sami.
    Kristýna Zoubková

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nevím.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho naivní představa toho, že z přednášek něco známe nebo chápeme byla s postupem času více a více udivující. Předmětu rozhodně rozumí, ale jeho výklad byl nudný. Zdálo se mi, že nedovysvětloval detaily při řešení příkladů.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I když byla cvičení v pondělí a byl jsem tedy odpočatý po víkendu, nezvládal jsem udržet pozornost asi ani prvních 20 minut. Navíc na pondělí připadly asi dva svátky, takže jsme dvakrát měli čtyřhodinovku, která už byla vážně dlouhá. Asi by to chtělo přidat více energie a života.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení dobře korespondovala s přednáškou.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poslední část látky se klasicky nestíhá
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zažil jsem lepší cvičící. Naštěstí zápočtové testy nedává moc těžké.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V předmětu je opravdu velké množství látky a je skoro zázrak stihnout vše na cvičeních probrat. Chápu že rychlost je nutná, ale spoustu věcí jsem kvůli tomu pochopila až při systematickém učení na zkoušku. V průběhu semestru nebyl čas.
    Kristýna Zoubková

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [14]
1 : |====................| 21 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 2.12
1 : |=======.............| 37 % [3] 1
2 : |=======.............| 37 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [8] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
1 : |===.................| 16 % [2] Slovní odpověď