Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FM1] Francouzština M1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 16 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |==========..........| 50 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |==========..........| 50 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Vstřícnost v jednání a řešení problémů
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jemný humor.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • ne všichni mají na jaderce se věnovat francouzštině, není to ten nejdůležitější předmět.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Struktura hodiny a celého semestru naprosto zmatená a nesouvislá, neškodilo by stanovit nějaký plán a dát tomu řád. Náhodné rozhovory, kdy člověk netuší, o čem by si vlastně měl se sousedem povídat, na to navazující náhodná gramatická cvičení a čtení náhodných textů, oboje z náhodného zákoutí webu vyučující (viz níže) mi jako efektivní výuka jazyka (a ještě k tomu jeho užití v akademické sféře) opravdu nepřijdou. Ikdyž student vlastně rok neměl příležitost jazyk procvičovat, naprosto chybělo jakékoliv systematické zopakování a připomenutí toho, co je očekáváno, že umíme ze střední školy. Nikdo tedy (i vzhledem ke spojení skupin mírně pokročilé a pokročilé) netuší, jaká úroveň od nás je či není očekávána. Naprosto nesystematické materiály potulující se čistě náhodně v různých sekcí webových stránek vyučující a s nimi související domácí úkoly, kdy největším úkolem je zjistit, co to vlastně bylo za úkol a najít ony související materiály.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • 7:30 ráno není vůbec vhodná doba jak na francouzštinu, tak na smysl postrádající styl výuky madame Panáčkové
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 3.25
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |==========..........| 50 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď