Petráček Vojtěch doc.RNDr. CSc. :: [02EXF2] Experimentální fyzika 2

Další předměty
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[02BPFY1] Bakalářská práce 1
[02DPEF1] Diplomová práce 1
[02EXF2] Experimentální fyzika 2
[02SEMI1] Seminář 1
[02SF] Subatomová fyzika
[02EJFS1] Výjezdní seminář EJF1
[02EJFS2] Výjezdní seminář EJF2
[02EJFS3] Výjezdní seminář EJF3
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 25
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Nesou se v podobném duchu jako EXF1.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Záživné avšak nešťastne zvolený (pridelený) termín a miesto prednášky v piatok po obede na MFF.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Vlastní zápisky, materiály na stránkách pana docenta, návody k úlohám na stránkách praktika.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učila jsem se převážně ze zadání protokolů na ZFM a praktika a dále pak z knihy "Základy fyzikálních měření I", kde je opravdu úplně všechno. Poskytnuté pdf prezentace mi přišly jaksi nedostačující.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky pana docenta z jeho stránek.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Každý dostane dvě otázky (jednu teoretickou, jednu "praktickou) a následuje několik desítek minut, kdy si má možnost udělat písemnou "přípravu". Pak si pan docent po jednom studenty volá k sobě, přečte si "přípravu" a pokládá doplňující dotazy. Napíšete-li všechny důležité věci do "přípravy", samotné ústní zkoušení už je krátké.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejjednodušší zkouška v zimním semestru.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška probíhala ve velmi dobré atmosféře, pan docent nám dal mnoho času na přípravu (o samotě na katedře fyziky). Přestože jsme přesně nevěděli, jak zkouška probíhá, nakonec se dala zkouška složit bez jediné navštívené přednášky. Výhoda je, pokud dostanete otázku, kterou jste měřili v praktikách - to se pak zkouška skládá sama :)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Schopnost poutavě a pochopitelně vysvětlovat, rozhled, velmi milý ke studentům, velice ochotně odpovídá na dotazy.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled snad ve všech odvětví fyziky, snahu nám předat co nejvíce znalostí a zkušeností, lidský přístup.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice milý a vstřícný člověk.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odbornosť, prístup k študentom.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Chápu, že jsou přednášky v pátek odpoledne, ale myslím, že by neuškodilo, kdyby se nekonaly na Matfyzu. Pokud by se konaly někde blíž, myslím, že by se na nich ukázalo víc lidí než nějakých těch 15, co nás chodilo ("rekord" byl asi 6) :)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |========............| 40 % [2] 90%-100%
2 : |========............| 40 % [2] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |========............| 42 % [3] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď