Salač Richard Ing. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |===============.....| 75 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |===============.....| 75 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Pro kolegy, kteří s programováním úplně začínali, měl pochopení a trpělivost. Většinou jsem viděl, že tak moc vzdělaní lidé zapomínají na to, že učený z nebe nespadl, ale Salač ne. No, a na mě se nezlobil, když jsem mu někdy omylem rozrušil hodinu.
    studijní průměr: neuveden
  • Snaha o to, aby všichni látku opravdu pochopili, vysvětlovací schopnosti.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Ubrat vleklých diskusí nad proměnnými apod., téměř všem je problematika jasná, zbylým snad už nic nepomůže, takže se jen mrhá čas. A neprotahovat to tak se zápočtem, muset se jím zaobírat ještě o zkouškovém je pro některé z nás zbytečné.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Ačkoliv jsem se učil programovat od šesté třídy a neustále jsem se snažil své dovednosti zlepšit, zase jsem se naučil nové věci. Myslím, že jsem si vylepšil základy a teď na nich můžu lépe stavět. Jsem teď s C++ větší kamarád než dříve a to je pro mě velice důležité.
    studijní průměr: neuveden
  • Programování v C++, od základů.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] 1
2 : |===============.....| 75 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď